top of page

Hooaeg 2023/2024

• 13. mail kell 19.00 esineme Mustpeade Majas Eesti Naislaulu Seltsi dirigentide kontserdil.

• 22. mail kell 19.00 esineme Türi Kultuurikeskuses.

• 25. mail tähistame oma koori 15. sünnipäeva Mustpeade Majas.

• 09. juunil osaleme Keilas Harjumaa laulupäeval.

• Uute lauljate vastuvõtt toimub Haabersti Päevakeskuses, Õismäe tee 24. Info ja registreerimine koorivanema kohusetäitja Riina Udras riina.udras@gmail.com, tel 5167044 või dirigent Mait Männik maitmannik@gmail.com .

Toimunud kontserdid:

• 22. detsembril toimus naiskoor Gaudete jõulukontsert kultuurikeskuses Kaja.

• 03. detsembril esinesime Jaani kirikus Eesti Naislaulu Seltsi naiskooride advendikontserdil.

Hooaeg 2022/2023

Saavutasime VIII Eesti nais- ja neidudekooride võistulaulmisel A-kategoorias kolmanda koha! Ja saime Ilusa emakeele preemia Mari Amori laulu "Mu juurde kummarda" eest! Oleme ülimalt õnnelikud!!!

Meie esinemist võistulaulmisel saab kuulata Eesti Naislaulu Seltsi veebilehelt.

​

• 04. juunil esinesime Hopneri majas.
  • 03.-05. mail osalesime koorifestivalil "9th International choir and orchestra festival in Calella on the Costa Barcelona".
  • 12. märstil osalesime ENLS VIII nais-ja neidudekooride võistulaulmisel ja saavutasime A-kategoorias kolmanda koha!
  • 04. märtsil esinesime kontserdil “Õpetajale” Silvia Mellik 90
  • 22. veebruaril esinesime Haabersti Päevakeskuse vabariigi aastapäeva tähistamise aktusel.

• 15. veebruaril esinesime Hopneri majas koos segakooridega "Riola" ja "Jõelähtme laulusõbrad".

• 18. detsembril esinesime nais- ja neidudekooride advendikontserdil Stockholmis Püha Jakobi kirikus.

• 10. detsembril esinesime Loo koolis koos vokaalansambliga Annabre ja segakooriga Jõelähtme Laulusõbrad.

• 06. novembril esinesime Mart Saare 140 galakontserdil koos naiskooridega Lu, Emajõe Laulikud ja Tartu Ülikooli Akadeemiline Naiskoor. Kontsert toimub Estonia kontserdisaalis.

Hooaeg 2021/2022

Meie dirigent Merike Toro valiti Eesti Kooriühingu auliikmeks!​

​

• 16. juulil esinesime kontserdil Hanila Kirikus.

• 11. juunil osalesime Võru-Kubija Laululaval Eesti Naislaulu seltsi ja Eesti Meestelaulu Seltsi ühisel laulupäeval Kodu(l)ootus.

• 04. juunil osalesime segakooride laulupäeval Pärnu Vallikäärus.

• 26.29.mail osalesime Eesti Naislaulu Seltsi naiskooride kontsertreisil "Lauluga Leetu".

• 30. aprillil esineme Kostivere mõisas vokaalansambli Annabre juubelikontserdil.

• 13. aprillil esinesime Mustpeade majas kontserdil "Naise lugu".

• 12.märtsil esinesime Väike-Maarja seltsimajas koos Inseneride Meeskooriga emakeelepäeva kontserdil "Kas siis selle maa keel..."

• 28. veebruaril esinesime Tallinna Loomaaia auditooriumis Aarne Männiku 75. juubelile pühendatud kontserdil "Unistaja metsateel". Esineme kontserdil koos vokaalansambliga Annabre ja Piccolo-kooriga.

• 30. jaanuaril esinesime Mustpeade majas Eesti Naislaulu Seltsi kontserdil "Ester Mägi 100".

• 18. detsembril esinesime Loo koolis koos ansambliga Annabre ja segakooriga Jõelähtme Laulusõbrad.

• 15. detsembril esinesime Haabersti Päevakeskuse jõulupeol.

• 15. detsembril esinesime Kuusalu rahvamajas koos ansambliga Annabre ja segakooriga Jõelähtme Laulusõbrad.

• 08. detsembril esinesime koos Politsei- ja Piirivalveameti segakooriga Akord Tallinna Püha Vaimu kirikus.

• 04. detsembril esinesime Tallinna Toomkirikus Eesti Naislaulu Seltsi naiskooride advendikontserdil.

• 13. oktoobril esinesime Mustpeade majas kontserdil "Naise lugu".

• Alates 2021. aasta sügisest oleme Haabersti Päevakeskuse huviring ja meie proovid toimuvad Õismäe tee 24.

Hooaeg 2020/2021

• Seoses viiruse levikuga Eestis jäid ära meie kontserdid 5. ja 12. detsembril 2020. aastal ning 4. märtsil, 03. aprillil ja 12. juunil 2021. aastal.

​Hooaeg 2019/2020

• Seoses eriolukorraga Eestis jäid ära meie kevadised kontserdid 14. märtsil ja 11. aprillil.

• 14. detsembril esinesime Tallinna Jaani kirikus Eesti Naislaulu Seltsi naiskooride advendikontserdil.

• 11. detsembril esinesime kontserdil Tallinna Puuetega Inimeste Kojas.

• 10. novembril esinesime Estonia kontserdisaalis Isadepäeva kontserdil (korraldaja Eesti Naislaulu Selts).

• 19. oktoobril esinesime Pärnu kontserdimajas Eesti Naislaulu Seltsi 25. aastapäeva kontserdil.

Hooaeg 2018/2019

• 20. juuli 2019 kontsert osalesime Hanilas kontserdil "Laulupeo tuules". Laval olid NUKU koor, kammernaiskoor LU, ansambel AnnabRe ja Gaudete

• Osalesime XXVII Üldlaulupeol!

• 23.–27.mail osalesime Eesti Naislaulu Seltsi korraldatud Naiskooride kontsertreisil Ahvenamaal.

• Eesti Naislaulu Selts tunnustas 16. veebruaril Paide kirikus Naiskoor Gaudetet aasta jooksul saavutatud silmapaistvate tulemuste eest tiitliga "Aasta naiskoor 2018", mille andis üle seltsi patroon pr Ingrid Rüütel.

• 16. detsembril kell 17.00 Tartus Pauluse kirikus Gaudete esines Eesti Naislaulu Seltsi Suurprojekti koosseisu advendikontsert "Jõuluvalgus koidab".

• 15. detsembril kell 19.00 Tallinnas Jaani kirikus Gaudete esines Eesti Naislaulu Seltsi Suurprojekti koosseisu advendikontsert "Jõuluvalgus koidab".

• 09. detsembril kell 18.00 toimus Rapla kirikus ansambel Annabre ja naiskoor Gaudete jõulukontsert.

• 06. detsembril kell 19.00 toimus Pelgulinnas Peeteli kirikus ansambel Annabre ja naiskoor Gaudete jõulukontsert.

• Osalesime Kommunismiohvrite memoriaali avamisel Maarjamäel 23.08.2018

• Vaata videot meie lauljatest ja laulukoorist!

Hooaeg 2017/2018

• Reedel 8. juunil kell 19.00 esinevad naiskoor Gaudete ja segakoor Endla Pärnus Vanalinna Põhikoolis.

• 27.–29.aprillil 2018 osaleb Gaudete Soomes, Rootsis ja Lätis toimuval Eesti Naislaulu Seltsi kontsertreisil, mis on pühendatud Eesti Vabariigi 100. sünniaastapäevale.

• Laupäeval, 14. aprillil 2018 kell 18.00 Tallinna Metodisti kirikus esines Gaudete Eesti Naislaulu Seltsi kontserdil, mis on pühendatud EV 100. sünniaastapäevale.

• 10. märtsil 2018 Tallinna Ülikooli aulas toimus Eesti Naislaulu Seltsi nais- ja neidudekoori võistulaulmine (kunstiline juht Merike Toro). Võitsime naiskooride B-kategoorias esimese koha!

• Kolmapäeval, 28. veebruaril 2018 kell 19.00 esinesid Järva-Jaani Segakoor ja Naiskoor Gaudete Järva-Jaani Kultuurimajas.

• 19. detsembril Saue Kristliku Vabakoguduse kirikus (Tammetõru 2a, Saue) toimus Gaudete jõulukontsert.

• 14. detsembril Hopneri majas toimus Naiskoor Gaudete ja Segakoor Meriko jõulukontsert.

• 9. detsembril Tallinna Jaani kirikus esines Gaudete Eesti Naislaulu Seltsi naiskooride advendikontserdil. Kontserdi kunstiline juht Mait Männik.

Hooaeg 2016/2017
  • Võitsime meie esimesel väliskonkursil "Canta en Primavera 2017 – Festival Coral Internacional!" Malagas, Hispaanias naiskooride B-kategoorias kulddiplomi ja saavutasime kategooria võidu.

• 3. juunil osalesime Viljandimaa noorte laulu- ja tantsupeol „Vaade koduaknast“ .

• 18.aprill toimus Glehni lossis välisreiside eelne kontrollkontsert "Kevade kutse" koos Inseneride Meeskooriga. Gaudete esitab Malaga konkursi (26.–30.aprill) kava ning Inseneride meeskoor Hiina kontsertreisi (5–16.mai) kava

• 14. märtsil toimus Emakeelepäeva kontsert koos kergemuusikakooriga "ViiKerKoor" (Viimsi) Saue valla kultuurikeskuses.

• 18. veebruaril osalesime Eesti Vabariigi 99. aastapäevale pühendatud naiskooride kontserdil Niguliste Muuseum- kontserdisaalis. Korraldajaks Eesti Naislaulu Selts

• Meie jõulukontserdid 2016:

• 3. detsembril Pärnu Raekojas kontsert koos vokaalansambliga AnnabRe Jõelähtmelt ning lauluseltsiga Sireli Paikuselt.

• 10. detsembril Tallinna Jaani kirikus ENLS advendikontsert Jõuluvalgus

• 7. detsembril Eesti Sõjamuuseum/kindral Laidoneri muuseumis kontsert koos vokaalansambliga AnnabRe Jõelähtmelt.

• Meie 2016/17 hooaja esimene kontsert toimus 24.septembril  Hopneri majas koos Steinkjeri meeskooriga Norrast

• Alates sellest hooajast on meil uus dirigent. Meie väga armastatud Anne Dorbek soovis jääda puhkusele ja seetõttu pidasime läbirääkimisi uute võimalike kandidaatidega. Meil on hea meel tervitada endi keskel Merike Torot ning soovida talle palju rõõmuhetki ning ikka kannatlikku meelt :)

Hooaeg 2015/2016
  • 4. juunil osalesime üle-eestilisel neidude- ja naiskooride laulupäeval “ÜLE MAARJAMAA” Pärnu Vallikäärus.

• Meie kevadkontserdid koos vokaalansambliga AnnabRe toimusid:

• laup 28. mail Vändra Gümnaasiumi

• kolmap 1. juunil Saue Valla Kultuurikeskuses.

• 20.–23. veebruaril toimus meie esimene välisreis Eesti Naislaulu Seltsi korraldatavale kontserttuurile Peterburi koos teiste Eesti naiskooridega (kokku 180 lauljat).

• Jõulukontserdid 2015:

• 29. novembril Tori Eesti Sõjameeste mälestuskirikus koos vokaalansambliga Annabre Jõelähtmelt  ja lauluseltsiga Sireli Paikuselt

• 2. detsembril EELK Viimsi Püha Jakobi kirikus koos vokaalansambliga Annabre Jõelähtmelt.

Hooaeg 2014/2015
  • Saavutasime 11. aprillil 2015 Eesti Naislaulu Seltsi võistulaulmisel:

• B-kategooria I koht

• parim kohustusliku laulu esitus

• dirigendi eripreemia

• 6. juunil osalesime 35. Rahvusvaheliste Hansapäevade raames  Viljandimaa laulu- ja tantsupeol.

• 10. mail toimus Gaudete 5. sünnipäeva kontsert Hopneri majas (Raekoja plats 18)

• 11.–12. aprillil osalesime esmakordselt Eesti Naislaulu Seltsi võistulaulmisel Tallinna Ülikoolis.

• 14. märtsil toimus emakeelepäeva kontsert koos Tehnikaülikooli Vilistlaste Naiskooriga  Salme kultuurikeskuses.

• Jõulukontserdid 2014:

• 11. detsembril jõulukontsert koos Politsei segakooriga Akord Reaalgümnaasiumi aulas

• 15. detsembril hukkunud politseinike mälestuseks pühendatud kontsert Ühendkoori ridades Paides

• 20. detsembril jõulukontsert koos meeskoor Sakalaga Viljandi Baptisti kirikus

• 20. detsembril Tantsumeka jõulupidu Mustpeade majas

• 19. oktoobirl osalesime Eesti Naislaulu Seltsi 20. aastapäevale pühendatud kontsert-plaadiesitlusel Estonia kontserdisaalis.

Hooaeg 2013/2014
  • Naiskoor Gaudete on lubatud XXVI Laulupeole!

• Läbisime mõlemad Laulupeo ettelaulmised üsna edukalt. Esimene läks veidi lavanärvi nahka, kuid teise ettelaulmise eest saime hindeks 10 palli süsteemis 9,5 punkti! Kokku 20-st võimalikust 16,5 punkti. Oleme Laulupeole saamise otsuse ootel.

• 17. mail esinesime Eesti Tantsuõpetajate Liidu poolt korraldatud tantsuhooaja lõpetamisel Mustpeade Maja valges saalis.

• 22. veebruaril osalesime naislaulu seltsi Eesti Vabariigi 96. aastapäevale pühendatud kontserdil Metodisti kirikus.

• Jõulukontserdid 2013:

• 3. detsembril Naislaulu Seltsi advendikontserdil Metodisti kirikus

• 8. detsembril Rannamõisa kirikus

• 11. detsembril Nõmme Rahu kirikus koos politsei segakooriga Akord

• 21. detsembril Voose Rahvamajas

• Käimas on uue koorivormi konkurss tähtajaga 30.09.2013.

Hooaeg 2012/2013
  • Osalesime vabariiklikul naislaulupäeval 8. juunil 2013 Põlvas.

• Kevadkontserdid 2013:

• 20. aprillil Viljandi Maavalitsuse saalis koos meeskooriga Sakala

• 23. aprillil kultuurikeskus Lindakivi tantsusaalis koos TTÜ Vilistlaste naiskooriga

• Esimesed soolokontserdid:

• 4. mail Haapsalu kultuurikeskuse rõdusaalis ja

• 8. mail Õpetajate majas

• Vahetekste loeb Alo Rammo

• Kuni 25. jaanuarini 2013 kestab meie koori logokonkurss. Kõik on palutud osalema.

• Jõulukontsert toimus 15. detsembril Püha Vaimu kirikus koos politseisegakooriga AKORD ning Kuivajõe Meeskooriga.

Hooaeg 2011/2012
  • 21. mail osalesime Tallinna Lauluväjakul Euroopa suurima lennundusfoorumi "Routes Europe 2012" raames korraldataval ühislaulmisel "Laulame end lendu".

• 20. mail esinesime Terve Pere Apteegi kevadsündmusel Tallinna Botaanikaaias.

• 5. mail õnnitlesime oma sõprusmeeskoori Kuivajõe Meeskoori nende 50. juubeli puhul

• 14.aprilli pärastlõunal Viljandi Pauluse kirikus  ja õhtul Tallinna Jaani kirikus. Kavas Urmas Sisaski "Eesti Missa". Esinesid naiskoor Gaudete, segakoor aKORD! ja meeskoor Sakala

• Kevadine laululaager toimus 17.–18. märtsil Türil koos meeskooriga Sakala ja politsei segakooriga aKORD.

• Jõulukontsertid 2011:

• 10. detsembril Viljandi maavalitsuse saalis koos meeskooriga Sakala

• 17. detsembril Nõmme Rahu kirikus ja Oru rahvamajas  koos Kuivajõe Meeskoori ning  politsei  segakooriga aKORD

• Meie kooril on uus nimi: Naiskoor Gaudete!

• Hooaeg 2011/2012 tõi endaga kaasa muudatusi:

• 1. muutub koori nimi, kuna nö väljume KPMG toetavast rüpest. Käimas on nimekonkurss

• 2. muutuvad prooviruumid, alates 24.oktoobrist 2011 on meie prooviruumid Elioni peamajas Endla 16

Hooaeg 2010/2011
  • Kevadkontsert toimus 7. mail Rapla kultuurikeskuses.

• Osalesime Punklaulupeol 11. juunil  Rakveres.

• Talvine laululaager toimus 29.–30.jaanuaril  Tohisoo mõisas

• Jõulukontsertidel 2010 astume üles koos Kuivajõe meeskoori ja Politsei segakooriga aKORD:
    • 4. detsembril  Tohisoo mõisas

• 11. detsembril  Oru Rahvamajas

Hooaeg 2009/2010
  • Osalesime Eesti NLS naislaulu päeval 6.juunil Rakveres.
  • KPMG Naiskoor on alates 2010. a veebruarist Eesti Naislaulu Seltsi liige
  • Meie naiskoori esimene ülesastumine on 11. detsembril 2009 KPMG jõulupeol!